Friday, February 13, 2009

Gua Senyum

Program: Gua Senyum
Tarikh: 16 - 18 Mac 2007
Lokasi: Gua Senyum, Temerloh, Pahang
Pengarah Program: Mie

Lineup:
amar (camp com), rosman, lee, mohan, pok nick, zamri, payer, boss, palee, salleh, nabil, kimi, nadiah, aki, syafiq akmal, taufik, zulhairi, abdul hafiz, abdul talib (adik nabil), natrullah, farist, nur farahiyah, madiha, nurzulaikha, nur adila, norhasliza, siti idayu, tuan syarifah, kim, ayiep, isstella, syafinaz, nurul ain, nur nadiyah, nur syuhada, raidah, solihah, nurul asyikin, nurul huda mokhtar, rosni, nurul huda arshat, norziah, siti nabilah, noor alina, zulfaa, siti syufur, nur zulia, nor hafiza, mastura, shaharun, nor aiman, mie, (pengarah program), yuyul, jaja, napi, qem, jai, abdullah mat nawi, din season.

Tentatif Program...
16 Mac 2007
9.00 pm - berkumpul didatran angerik
11.00 pm - bertolak dr UTHM
11.30 pm - makan di Jentayu
12.00 am - perjalanan diteruskan....

17 Mac 2007
5.30 am - smp ke destinasi....Gua Senyum
6.30 am - solat subuh berjemaah...terdapat kumpulan yg dikehendaki memasak untuk peserta yang lain..
8.30 am - gerak cergas oleh kem komandan (are-mar)
9.00 am - peneranagn mengenai xtvt gua oleh giude-pakcik Salleh...
9.30 am - nee hoo yee....start trekking...dimulakan dengan Gua Jebak Puyuh...
2.30 pm - penat trekking...balik ke camp site...bersihkan diri...solat zuhur berjemaah...REHAT...
4.30 pm - game treasure hunt bermula...ramai yg pns hati nmpknyer...hehehe..
6.00 pm - mandi dan masak malam...
7.30 pm - solat maghrib berjemaah...makan malam..
8.30 pm - sesi MEMECAHKAN AIS...
11.00 pm - xtvt malam bermula...REGU...FPTEK kalah...hahahhah..jgn mare..

18 Mac 2007
12.30 am - kem kom suruh tido....
1.00 am - SECURITY bermula...bang,bangun bang....
6.00 am - siap2 utk solat subuh...sarapan disediakn....
9.00 am - penerangan oleh pakcik Saleh...kali nie kite ke Gua Senyum...
1.00 pm - penat...balik ke camp site...
3.00 pm - ready untuk balik...salah sorang peserta kite terkeluar pd minggu nie...OLIN...
3.30 pm - post mortem....
4.30 pm - Chalow beteh....
12.00 pm - smpi ke UTHM....Kembara Gua Senyum berakhir...yg tinggal hanya kenangan...

No comments: